joi, 24 mai 2012

Mulţumesc!


De ceva vreme sunt atât de plăcut surprinsă că mai există  persoane cu un suflet atât de frumos şi aici vorbim de Diana-Florina Cosmin.
Totul a început pe 21 aprilie când, după ce am adăugat-o pe facebook pe Diana, i-am cerut câteva informaţii legate de carte şi de unde o pot cumpăra. Mi-a răspuns foarte repede şi pe un ton foarte cald. Ba chiar după un timp mi-a trimis şi un cadou constând într-o gentuţă, jurnal şi cartea semnată de însăşi Diana. De-a lungul vremii am avut multe discuţii frumoase şi constructive, am primit sfaturi foarte utile la care ţin foarte mult, sfaturi pe care le voi respecta pe cât posibil.
Diana a fost acolo tot timpul, m-a ajutat foarte mult cu unele dileme şi întrebări de-ale mele, m-a ghidat către anumite "căi" să le numesc aşa. Şi de parcă nu era de ajuns, ieri şi astăzi m-a ajutat să încropim un proiect despre care nu pot spune încă nimic :D Însă este un proiect foarte important pentru mine şi la care Diana şi-a pus umărul şi...se vede! :D
Mă consider o norocoasă că tocmai eu am onoarea să cunosc o persoană cu un suflet atât de mare şi de frumos, o persoană atât de generoasă şi de solidară, chiar şi cu persoane pe care încă nu a avut ocazia să le întâlnească. Pentru că aceste persoane sunt din ce în ce mai rare şi am fost pe punctul de a crede că sunt chiar pe cale de dispariţie.
Mulţumesc, Diana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu