vineri, 8 iunie 2012

Simplu

Ne complicăm în simplitate? Clar da. În loc să alegem calea mai simplă, ne implicăm în "afaceri" de tot felul şi din cele mai complicate, evident.
Nimic, în ziua de azi, nu mai este simplu. Avem job-uri sofisticate, iubiri cu poveşti din ce în ce mai alambicate şi greoaie. Până şi cele mai banale alegeri au devenit acum demne de o întregă lucrare filosofică care să pună în balanţă mii de argumente pro şi contra.
Eu una nu mai vreau. Îmi doresc o viaţă cât mai simplă, cât mai "light", fără compromisuri, persoane cu două feţe, alegeri din cele mai grele. Se poate oare? :D

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Stiu, dar speranta moare ultima. Nu costa nimic sa visezi :)

      Ștergere
    2. Asa este,. Speranta moare ultima.. Multa bafta in ceea ce`ti doresti... P.S. Cum fac sa nu`mi apara Anonim? Ca nu am cont/blog :P

      Ștergere
  2. Multumesc frumos! :) Momentan nu am o solutie pentru asta. O sa ma informez si o sa iti raspund cat pot de repede. Ai putea sa iti pui cont de pe Google, wordpress in cazul in care ai acolo... Pana aflu cum si daca se poate rezolva aceasta mica problema, te poti semna. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh..N`are nimic..O sa raman Anonymous :)) Ca filmul.. Te vad pe facebook ce postezi.. Interesant.. Succes in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum doresti. :D Cu toate ca mi-ar placea sa stiu cine imi citeste blogul si comenteaza. Voi incerca sa rezolv asta.

      Ștergere
  4. mai dificil cu oamenii cu doua fete..

    RăspundețiȘtergere