miercuri, 4 iulie 2012

Din experienţa mea la Radio Europa FM

Azi a fost a treia zi la radio. Cuvântul ce ar putea descrie ziua de azi? ,,Minunat" ar fi cel mai potrivit.
Odată ajunşi acolo, am aşteptat cuminţi până ni s-au impărţit target-urile. Astăzi am scris relatări şi ştiri scurte. Am pus întrebări muuulte şi într-un final le-am dus la capăt. Ne-au fost retuşate  puţin şi apoi am dat fuga să le înregistrăm.
Am mers să văd cum se ia un interviu prin telefon, cum se înregistrează întreaga conversaţie.
Am primit multe tips-uri, ponturi de la oamenii din redacţie.
Este minunat tot ce se întâmplă acolo. Este minunat cum echipa funcţionează perfect, cum atmosfera este aşa relaxată şi cum oamenii aceia dau dovadă de un profesionalism incredibil.
Nu există întrebare la care să nu fie oferit un răspuns foarte competent şi pe înţelesul nostru, al învăţăceilor.
Abia aştept ziua de mâine să revăd echipa şi să fim puşi la treabă, să mai furăm puţină meserie.
Şi susţin ideea mea de ieri: Radio Europa FM-un radio de milioane de români şi cu oameni de milioane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu