vineri, 7 septembrie 2012

Fapte, nu vorbe!

,,Nu voi fi niciodată aşa.", ,,Nu voi face niciodată asta.", ,,Nu stă în caracterul meu să fac asta."-cu toţii le-am auzit. Dar oare din partea câtor persoane au venit însoţite şi de adevăr? Câţi au şi simţit ce au spus? Sau poate au crezut că asta simt?
Niciodată nu i-am crezut pe deplin pe cei care şi-au făcut reclamă aşa, singuri, şi care s-au lăudat cu ale lor calităţi în stânga şi-n dreapta. Poate pentru că de foarte multe ori mi s-a dovedit concret că, în definitiv, cu toţii ajung să fie sau să facă exact ce au spus că nu vor fi sau nu vor face vreodată.
Cred că există oameni cu un caracter impecabil, cu coloană vertebrală şi o inimă mare, dar asta nu cred că trebuie să fie trâmbiţat de tine însuţi către fiecare persoană pe care o întâlneşti sau în faţa fiecărei persoane pe care vrei s-o impresionezi. Impresioneaz-o cu toate calităţile tale, dar dovedindu-le. Pentru că sincer, cuvintele nu au o aşa mare valoare dacă nu sunt însoţite şi de dovezi. Cel puţin pentru mine.
Mi se pare foarte dezamăgitor şi, totodată, trist să ajungi să crezi, poate chiar orbeşte, în vorbele frumoase ale unei persoane pentru ca mai târziu să afli că, de fapt, acele vorbe frumoase au fost doar...vorbe.
În acelaşi timp, mi se pare foarte josnic să profiţi de starea ori slăbiciunile unei persoane pentru a-i implementa acele ,,Nu sunt aşa", ,, Nu fac asta." doar pentru a o câştiga de partea ta şi pentru ca apoi să îţi ,,dai arama pe faţă". De ce ai face asta? Nu văd logica. Câştigă-ţi persoane de partea ta, dar în mod responsabil, fără o imagine falsă a ceea ce eşti. E cel mai corect. Pentru că ştim cu toţii că roata se întoarce şi este posibil ca, la un moment dat, să îţi revină totul cu vârf şi îndesat şi să plăteşti dublu, triplu pentru ceea ce ai făcut cândva.

2 comentarii:

  1. Stii cum spune o vorba din popor "Lauda de sine nu miroase-a bine!" E foarte adevarata :)). Ehhh Georgiana, asa sunt unii oameni, ne dezamagesc asteptarile...tocmai de aia e bine ca ele sa nu fie mari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... Sau cel mai bine e sa nu ai asteptari si sa fii surprins, poate chiar in mod placut, de ce nu? Macar stim o treaba: nu am visat la nimic, nu ne-am facut iluzii si nu suntem dezamagiti, nu? :)

      Ștergere