marți, 27 noiembrie 2012

PRbeta, PRbeta! :)

Acum câteva zile povesteam despre prima zi de PRbeta şi nu-mi vine să cred că azi e ultimul workshop.

Cam repede trece şi timpul ăsta! Se poate face ceva să îl punem puţin pe pauză?

Iar acum să lăsăm nostalgiile deoparte şi să trecem la workshop-ul de luni şi la cel de ieri. Pentru că da, nu am apucat să scriu la timp, din păcate. Aşa că voi rezuma în cele ce urmează ultimele două zile.

Luni, Victor Kapra a fost mentorul nostru şi ne-a vorbit despre comunicarea cu media, şi nu numai. A fost multă informaţie de real ajutor pentru viitor, pentru un viitor om de online. Au fost şi glumiţe, a fost şi muzică. A fost şi temă, desigur, am şi muncit pentru ea şi a ieşit ceva frumos, zicem noi. A fost genul ăla de workshop unde poţi rămâne, la propriu, cu gura căscată! Experienţa, principiile, francheţea fac din acest om, unul demn de respect!

Am vorbit şi despre un proiect extrem de interesant, la care am fost invitaţi să participăm ca voluntari, dar toate la momentul potrivit.

Ieri, Alex Negrea ne-a vorbit despre reţelele sociale, dar în special despre facebook, unul din subiectele mele preferate din online, aşa că am savurat workshop-ul de azi puţin peste cât era admis! :D Am învăţat, au fost discuţii libere, am povestit, am avut o temă foarte interesantă, am stat şi ,,peste program". Efectiv, nu ai cum altfel, cu astfel de persoane, care îşi fac timp să vină să ne împărtăşească din ,,secretele" lor, vin să ne ajute. Pentru că da, ăsta-i un ajutor. Şi nu oricine o poate face. De aceea, PRbeta a reunit pentru noi pe unii dintre cei mai buni oameni din domeniu.

E incredibil cum, în atât de puţin timp, poţi acumula un bagaj uriaş de cunoştinţe, poţi cunoaşte oameni atât de frumoşi, de buni în ceea ce fac, oameni atât de dedicaţi!

Şi mai e ceva ce frizează incredibilul aici. Mai exact, este vorba de cum te poţi ataşa de nişte oameni, de existenţa cărora nu prea aveai habar până de curând şi cum ştii că îţi vor lipsi toate astea. Ştiu, cu ei ne vom revedea, mai devreme, mai târziu, depinde.

Până una alta, azi mai e încă un workshop, cel ţinut de Monica Jitariuc, de la The Practice. Îl aştept cu nerăbdare, se anunţă o zi tare frumoasă şi cel puţin la fel de interesantă precum cea de azi! Desigur, dacă trecem cu bine peste orele din trafic! E Marea Repetiţie! :)


UPDATE: s-a anulat Marea Repetiţie! Yuhuu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu